Dagens saknade

Nu är det så att en ponny´s saga tog slut idag.
En anonym tjejs kusin´s ponny fick leva i hela 26 men det var dags för sagan att ta slut.
Dom säger att sagan var underbar, Magic som ponnyn heter kommer få fortsätta på trapalandas ängar nu.

Saknaden är stor!
Såhär skrev tjejen på sin blogg om Magic:
Vi kommer alltid att älska dig Magic!
Ditt namn passar dig verkligen, du var verkligen magisk.
Fast att du var stark, så var du så snäll!
Fast att jag var så liten när jag red dig, var inte mitt minne litet,
Jag minns!, Och jag kommer ihåg hur mycket Johanna och Sandra älskade dig,
Och jag kan lova det gör dom fortfarande,
Visst du var stark, lite för jobbig för mig, jag kanske blev lite arg/ledsen för att det inte gick,
Men jag var fortfarande glad inombords!
Du spred glädje, Du spred kärlek, Du spred skratt,
Men du gav oss alla, särskilt Johanna och Sandra, ett underbart minne för livet!
Vila I Frid nu Magic!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför sagan tog slut var för att hon hade problem med magen och trodde det kunde vara magcancer(?), så i stället för att få lida mera så fick hon istället gå och beta på trappalandas gröna ängar.
Saknaden är enorm.. Men det var bäst så, för hennes egen skull.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0