Inlägg från en läsare!

Lova som en av våra läsare heter skickade in ett inlägg till oss.
Hon skrev om att hennes medryttarhäst skulle säljas..
Såhär skrev hon:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan!
Jag satt i bilen tillsammans med resten utav min familj och min medryttarhästs ägare ringde till min mamma. Dom pratade en ganska lång stund och när dom la på så sa mamma att Sixten som han hette skulle säljas. Ägaren hade tröttnat. Jag hade redan innan insett att han skulle säljas eftersom att jag fick ta hand om honom ca 5 dagar i veckan istället för 3 som jag skulle. Ändå kom det som en klump i hjärtat. Han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta <3 Han lärde mig allt !

Kramisar www.stallbruden.blogg.se
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det här lät inte kul, lycka till i framriden och hoppas du hittar en ny medyttarhäst/ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0